High school musical 3

Fått en massa gjort idag faktiskt. När David var och klippte sig gick jag på stan, hittade en massa:) lycklig, pengarna kom juh idag, hehe
Har precis sett High school musical, älskar filmerna, verkligen. Nicco bjöd mig, hsn är en riktigt gammal kompis, vi har varit vänner i 8 år, wow, de e länge. Ialf, 3 var inte lika bra som de andra, men jag är ändå inte besviken på den, för den var bra. Han är så söt, men ärligt, hur många killar ställer upp så mycket för en tjej, och förstår så mycket från hennes point of wiew? Inte många, ärligt.
Finns det inga killar där ute som verkligen är villiga auu uppoffra så mycket för kärlek? För uppoffrar han så mycket, så uppoffrar jag lätt lika mycket.
Hmm, aaja, jag gillar min dröm värld.

Funderar en dag på att skriva en bok, tror ni jag kan det?

Åter till min shopping, för jag är så nöjd

Jag gick in på body shop för att kolla vilka produkter som var bäst vid torr hud, och hon gav mig två alternativ, mango och shea någonting. Så köpte peeling mango, att använda ungefär 2 ggr i veckan, och prover, eller mindre förpackningar att prova den andra. Innan har jag använt jordgubb eller vanilj serien men denna ska tydligen vara bättre, så tänkte teaste de mintdre förpackningarna så man kommer övenens med doften innan man kör på de stora:)



Hittad super gulliga vanliga linnen på Cassels för bara 19 kr stycket, hur billigt som helst, plus suveräna basplagg, varför betala mer licksom?


Syns kanske inte så bra, men hittade en fin kofta på H&M för ca 250 kronor, lite längre, och två linnen för bara 69 kronor, mer som bas men super snyggt att ha under tröjor och annat då de är lite längre, och det syns inte alls bra på bilden, men hittade en tröja på rea, 98 kronor, svart tunn luvtröja som är bra att ha då jag vaknar de mornar och känner att jag vill ha slappebyxor, sköntröja, osminkad och håret uppsatt. (Väldigt många mornar e det så)


'

Köpte 2 halsdukar med, tänkte inte köpa ngn jacka än denna månad, så tänkte hålla mig varm med halsdukar:) Smart och ekonomisk::) hehe


Och ja, jag köpte och tänkte sticka raggsockar till mig och Emmah plus en halsduk var till oss:) Jag är lite gammelsags, och jag är mamma:) men jag tycker det är kul, jag gör något vettigt:)


Emmah med lockigt hår i morse, och med H&M kläder, kan inte hjälpa det, tycker POP har bra kvalite, men H&M har mycket sött, och Lindex kör med Bamse vilket Emmah älskar, priserna är bra med så de blir att man köper därifrån till henne.



Jag och Thess och självklart Emmah lagade mat till pappa och hans fru Ohm ikväll då de på söndag åker till thailand i 4 månader, gjorde en ost och skinpaj, och en paj med räkor och broccoli och saffran. Suveränt gott. Speciellt ost och skinkpajen, sen blev fruktansvärt god och fyllig, ska ge er receptet imorgon. Åt självklart sallad till det hela. Så, som sagt, en massa är medhunnet idag, och imorgon 10:30 ska Emmah på kalas på Busfabriken, så borde sova nu.


Sov gott allihopa, och jag önskar er allt det bästa, dröm bra drömmar med ok.

Kommentarer
Postat av: Anna

jisses vilken söt unge :)

2008-10-25 @ 13:10:32
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: linnea

hej gumman!



JAG TROR PÅ DIG!

du kan lätt skriva en bok och jag ska köpa första exet och få det signerat hoppas jag:)

puss!

2008-10-25 @ 14:50:01
URL: http://bowforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0