Emmah är ett troll och jag är ingen plugghäst

Men jag borde vara det, jag borde sattsa mycket mer, usch vad jag slarvar. Får ta igen allt ikväll, måste. Ska sitta uppe, dricka kaffe och läsa, läsa, och läsa.

Emmah är ett troll idag, kom på precis innan jag skulle lämna henne att de skulle vara trollfest, så fick snabbt kupera håret på henne (det heter så va när man ruffsar till det?) och sminka hennes kinder och näsa röd med svarta fråknar på.
Hon älskade det, hon blev riktigt lycklig, haha, stod framför spegeln och hade jätte kul. Så stolt hon var.
Men, som vanligt var jag sen till dagis.
Usch, blir så arg och besviken på mig själv, så typiskt mig. Försöker ta mig i kragen, men jag e alltid så trött. Usch usch usch, nu får det bli någon förändring..

kram på er alla, nu ska jag börja plugga
Puss puss

ps, sätter in bild sedan på Emmah idag.

Kommentarer
Postat av: Therese

det heter tupera :P

2008-10-17 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0