Wow, min syster är smart - Thess.

Det märks verkligen att min syster har valt rätt linje på högskolan. Hon kan inte sluta prata om barns rättigheter, och hur socialen fungerar i sverige och vilka rättigheter föräldrar har.
Jag tror Rebecca kommer jobba med något riktigt bra när hon är färdigutbildad, kommer säkert göra stor skillnad i lilla Sverige :)


Jag vet att jag skriver riktigt sällan, men ingen bryr väl sig ändå ? :P
Jag känner bara hur höstdepressionen sakta börjar spöka i min kropp, och det är inte så roligt att läsa om en deppig liten Thess, va ?


(jag springer runt i en skoaffär med mjukisbyxor som luktar stall, mina höga cowboyaktiga skor till och en superstor blåklädersjacka)

Rebecca - vad du är osexig just nu, du ser verkligen flummig ut.

Thess - Ey! Ey! My middle name is sexi!

Rebecca - Yeah, and your first is NOT !

:)

(bara för att jag inte kan skriva lika smarta inlägg som min syster :P haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0