utenatt

Var ute idag, en liten runda. Skulle egentligen bara köra, men ville så gärna dansa så tänkte gå in på mitt kära gammla ställe där jag känner många och där DJ:n känner mig o alltid brukar spela "min" music.
Thess skulle ut med två kompisar, men dels var hon nog inte riktigt på G, sedan ville hon hellre vara med sitt "ragg" (eller vad man ska kalla det) och för det sista brukar det alltid bli jag och hon när vi är ute.
Men ack så fel jag hade, kände ingen på stället (är nog ute för sällan) och Dj:n var en främling, som absolut inte ville spela min music, och som hade sina egna remixer på ALL music som spelades, och hans remixer sög, rent ut sagt. Suck, hade en mindre diskution med honom.
Tog några bilder på toaletten istället till er, haha, visst är jag snäll:)


Spegeln var lite fläckig, eller inte så lite.


Ta kort kräver koncentration, som ni ser, 100% fokus på allt jag gör



Hade på mig det ni ser:) och fläckarna på spegeln var precis framför mina ögon, så sexigt



Skulle försöka med en Kenzas pose, ni vet, hon står ju alltid lite halv från sidan så man ser halvprofil med hennes läppar,  men misslyckades totalt, haha, ser ut som en nörd istället:)
Men lika glad är jag för det men gladast är nog, hmm, någon annan

Ska lägga mig nu, upp tidigt imorgon och hämta Emmah som sover över hos sin Farmor och Farfar inatt. Hon har tjatat om det så länge:) Men jag saknar henne, den lilla plutten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0