Tycker det känns som söndag idag - Therese

Idag är det en typiskt lat dag. För mig iallafall. eller, ja jag blev ju faktiskt tvungen att gå upp vid tio tiden. Men det är ju inte så farligt :)

Igår låg jag i sängen till klockan 14! Gott. Jag o mitt söta lilla ragg låg bara o drog oss hela dagen :)
Sen vid halv3 tiden bestämde han sig för att skippa sin lektion, och jag bestämde mig för att skippa min natt tur, jag skulle bara gå introduktion så det kan jag lika gärna göra en annan natt :) Så vi stack och fikade i halmstad och gick sen och såg på bio! :)
Vi såg den nya James Bond filmen. Den är faktiskt helt okej. Det är typiskt James Bond stuk över filmen, men vad ska man förvänta sig ? :) hehe. Jag är inte ett speciellt stort fan av James Bond filmer nämligen, men de är väl sevärda. Mitt söta lilla ragg ville nämligen se den så man kan väl offra sig ibland :)
Sen följde mitt han med mig hem igen och sov här inatt också ;) hihi




Och jag måste ge mycket creed till Espresso House ! De har mycket gott kaffe, och deras scones är att dö för ! Fikade där både igår kväll och var nyss i Halmstad med Sandra och käkade frukost där ! MUMS!. Måste fixa ett sån espressohouse-bonuskort.





Snart nån gång kommer Syrran o hälsar på mig i min lilla vita stuga (hus). Det ska bli trevligt :) då blir det coffe time ! Rebecca och jag har alltid trevligt när vi är med varandra. Vi är liksom sammansvetsade typ. Hon kan veta precis när jag är allvarlig eller skojar. Hon kan avsluta mina meningar. Och ibland räcker det med att jag bara säger ett ord (eller knappt det) och hon vet ändå vad jag menar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0