Sex and the city

Känner mig som Samantha i en av avsnitten då hon dejtar en tjej, för en period får hon ju för sig att hon är bi/lesbisk. Ialf, i slutet så får hon ett utbrott för allt de gör är att pratar. De pratar och pratar och pratar om problem och till och med om problem som inte ens finns, och hon blir så trött på det. Så känner jag med, att varför kan man inte njuta mer av bara nu, och sex, och kärlek, istället så blir det alltid problem, missuppfattningar och förebygande problemlösning.
Ta mig inte fel, visst är det bra att kunna prata, men hela tiden, ibland ska man bara kunna vara tyst, och kunna vara det tillsammans, ibland ska man kunna göra saker på varsitt håll, som nu ungefär, han med sin dator, jag med min.
Och ibland ska man bara kunna prata allmönt, utan djupare diskutioner. :)

Vill förresten se sex nd the city, serien alltså. Alltid finns någon form av poäng
Egentligen kanske man borde införa lag på att killar skulle titta på det, för då lär de sig förstå tjejer mer. Hmm
För helt seriöst, tjejer läser cosmo, tjejtidningar, osv "lär dig förstå din kille" vi blir pumpade med detta sedan vi är små, men tror ni killarna läser "lär dig förstå din tjej" i sina magasin? tror ni ens de lär sig "hur man ger tjejen orgasm" eller annat? hmm....


Kommentarer
Postat av: Reffan

Är tillbaka. bloggstars.

ett inlägg om dig kanske vilar!!

SPRID MIG!

2008-11-15 @ 10:47:13
URL: http://refffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0