vad man kan hinna på 30 minuter

Man kan på 30 minuter fixa två personer

på 30 minuter har jag alltså
satt ugen i soffan, plockat ihop snabbt, bäddat sängarna, sprungit med ungen till duschen, tagit av oss kläderna, duschat samtidigt som vi borstar tändera, schamponerat oss, balsamerat oss (i håret, inte kroppen) knäppa av duschen, torkat oss, klätt på ungen snabbt och mutat med en kinderägg, borstat hennes hår, tagit kort på henne, på med ansiktsfuktcreme i mitt ansikte, gett ungen kinderägg, på med en till krän i ansiktet, knäppt på datorn medans det verkade, sminkat mig snabbt, kissat emmah, bostat håret, tagit kort på mig. :)

Så här blev resultatet.


Raggisar här hemma hade ni också tagit på er med stor tacksamhet:=)
 O nu kommer gästerna. Hejdå allihopa, hoppas nu min kväll blir trevlig:)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Oj vad du hinner med mycket på endast 30 min :) Önskar ibland att jag också vore så effektiv. Snygg blev du dessutom ! :)

2008-12-20 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0