Pinnar i jord och tvättdagar

Jaha, ja då har man varit lite duktig idag med, tvättat upp lite kläder som borde varit tvättade för länge sedan.
Usch, egentligen är jag ingen slarvig människa, egentligen är jag en liten perfektionist som stod och manglade lakanen och strök örngotten och hade rent, riktigt rent omkring mig, men nu, nepp.
Kanske kommer tillbaka sedan när jag får mitt eget. Undrar om jag får den där lägenheten, fast det kommer bli svårt, vända på varenda krona.
Då kommer ni få höra många klagomål från mig här på bloggen, om allt jag vill köpa, men inte kan. Krediter och sånt ska med alla medel undvikas iallafall, hatar verkligen sånt, och seciellt nu då finanskrisen verkar nalkas bör man vara lite extra försiktig.

Det här är förresten min pinne, eller, det ska vara ett advokadoträd, men det ser ut som om jag stuckit ner en pinne i en kruka med jord. Lite husmodersegenskaper har jag minsann.


Hörde förresten något jätte fint idag:

Älska med allt ditt i oändlighet.

Tyckte det lät så fint, orealitstiskt men fint

Godnatt allihopa, en massa kramar till er

Kommentarer
Postat av: Emil

jaha och den pinnen den växer på som vanligt hehe..

2008-12-15 @ 11:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0