väntan och städning

Sitter och väntar på Thess som borde komma med kina mat om ungefär 40 minuter.
Har redan städat, plockat iordning och bäddat sängen ordentligt så det bara är att börja äta sedan.
Ska titta på filmen i min säng, på datorn.
Tycker egentligen inte man ska titta på tv i sängen, och aldrig att jag kommer ha en tv över sängen. I sängen ska man sova, och göra annat. Inte titta på tv, och det blir lätt så, för lätt, så usch. Men nu när det gäller min syster, och jag är väldigt singel så kan vi förbigå den punkten, tycker jag:)

Kina mat är rätt gott, men är och har varit så sugen på sushi nu ett tag. Så snart är det bud på att sticka till Gbg med buss och äta lite med min bror. Hittade sist ett bra ställe där det var mycket sushi för lite pengar, och ekonomisk som man är är ju det aldrig fel, samtidigt kanske det inte är så ekonomiskt att ta sig till gbg för lite sushi, men hjälp, vem ska märka detaljer?!?

Kram kram så länge, nu ska Emmahs pjamas på :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att det FINNS sushibar i Halmstad också va?^^

2008-12-13 @ 17:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0