Om slavar och lögner

Nu ska jag springa iväg, till dagis och till skolan- Idag slutar man klockan tre så funderar på hur man ska få ihop skola, stallet och dagishämtning.
Vad vill jag äta senare idag då? Kanske skulle koka makaroner eller något annat väldigt avancerat och gott, hmm, som stuvade kanske.

Har egentligen ganska bråttom, men man ska ju inte stressa tänker jag.

Väckte Emmah med ett glatt "Godmorgon" (första gången på ett tag som JAG väcker henne) Hon satte sig genast upp i tänkar position.
Jag: Tänker du på lilla vän?
Emmah: På farmor och farfar

Jaha, tänker jag, här har man fött ett barn, försöker uppfostra ett barn, går upp varenda morgon och lagar mat och slavar för någon, och det enda den människan pratar om är sin farmor och farfar, som här mellan oss på bloggen, inte är så där jätte aktiva iomed pappan inte alls är det. Suck, en slav är jag åt ett barn, som jag trotts allt älskar, och som jag sovit i en konstig sovställning så min rygg ser ut som ett frågetecken pga henne, och vad får JAG för det? En unge som hellre är hos farmor och farfar än hos mig, vars första tanke är farmor och farfar. Suck!
Haha, det är inlägget har en smula ironi i sig, bara så ni vet:)

Upp, upp och iväg, måste ta mig upp ur sängen. Upp, upp, verkar gå sådär, men vi hörs i eftermiddag alla mina trogna fans:)

Ps, "Carina:  glömde ringa dig igår, men jag skickar sms sedan idag om jag inte glömmer det. Hade fullt upp med en massa julklappsinslagningar och sedan kom 200 gäster hit, eller just det, nu när man skriver på bloggen kan man ju inte ljuga, du kan ju bara kolla upp det på gårdagens inlägg, suck. Sanning. jag glömde, okej! Man är ju inte mer än människa, en helt vanlig, även fast alla tror jag är så perfekt! OK?! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0