Nattens citat

Nattens citat:

Stora förändringar i våra liv är egentligen en andra chans - Harrison Ford

och

Att försla förändra någonting är ett säkert sätt att skaffa sig fiender - Woodrow Wilson

Kloka tankar av tydligen rätt så kloka människor.

Imorgon, eller snarare senare idag kommer Emmah hem, och det ska bli SÅ kul att träffa henne. Måste komma på något roligt jag kan överaska henne med.
Har ni några ideer? Hon älskar att baka så det kan vi göra, och jag ska köpa filmer med "Dora" till henne för hon älskar Dora, funderar också på att köpa spelet till Pc:n åt henne. Kan hon och jag sitta tillsammans och spela:)
Skulle vilja handla lite kläder till henne med, men jag får ta med henne då så hon får välja ut fina saker själv.

Godnatt allihopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0