Lite bilder på en intensiv pluggdag inom Socialrätt

Så, då sitter vi här allihopa och pluggar igen. Lånade Daniels 3anslutning till internet.
Joanna och Marija sitter här och diskuterar djupa filosofiska utlägg inom Socialtjäntlagarna. Nog för att Facebook var det som var igång på datorn, men vi har faktiskt fått det mesta gjort, vilket är duktigt tycker jag.



Daniel låg och läste igenom, han är det som ska vara negativ till arbetet för att bedömningen och sprickorna ska täckas. Alla lagar är ju tolkningsbara och ganska relativa så det gäller att försöka fylla i sprickorna som kan komma med fler lagar.


Fika måste man, mycket viktigt, och vi hade verkligen riktigt mysigt.


Jag sitter väldigt väldigt koncentrerad med datorn. å mig har jag en BasMetall tröja vilket är företaget min pappa jobbar inom, och den är riktigt riktigt skön, och å huvudet har jag en mössa/keps för håret var inte duschat eller borstat.


Jepp, koncentration kallas det, djup koncentration, och den allvarliga minnen beror på att Sociallagarna är allvarliga. Vad jag tycker om sociallagarna? det tänker jag inte dra upp än, nu får jag koncentrera mig på att lära mig dem tills tentan är gjord, sedan får jag tycka eller tänka själv. Jag är väldigt väldigt bra på att tycka själv, saken är den att jag då blir så frustrerad och helt enkelt inte kan plugga in det, och så kuggar jag tentan.


Skola och lärdom är något viktigt. Fler borde ta den tillvara, speciellt under gymnasietiden. Gymnasiumet är något frivilligt, och folk borde ta till vara den bättre än vad de gör i dagens läge. Skola borde prioriteras mer än vad den gör:)

Skriver mer sedan, kram kram allihopa, även mina nya läsare:)

Kommentarer
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Du har så fin blogg!

Jag har lagt upp veckans "Sång i bloggen" idag. Kika gärna in och säg vad du tycker :D

Jag sjunger på svenska för första gången i bloggen nu!

Hoppas att du har haft en fin dag hittils!

Kram :*

2008-12-18 @ 16:42:02
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0