Hemma äntligen

Hej allihopa.
Äntligen hemma efter en lång dag och snart ska jag sätta igång med pluggandet.
Ligger här i sängen och äter nötter köpta från "tasty house" på väla, helsingborg.
Ni som ätit nätter därifrån förstår vad jag menar när jag säger gott, ni andra får helt enkelt försöka ta reda på vad exakt jag menar med gott.

Hur är det med er idag?
Själv har man varit på riktigt dåligt humör av en mängd anledningar. Ibland känns det som om världen hänger på ens axlar och just idag orkade jag inte med den känslan.
Fast det är skönt att gå och få vara arg ibland, och muttra sura tankar för sig själv samt irritera sig på andra trafikanter när man kör bil.

Kände för att shoppa innan idag, men jag kunde inte, fick inte ihop tidsschemat med vaknat sent/plugga/stallet/sola
Sånt är riktigt tråkigt när det känns som om man sitter fast i livet och man inte kan göra vad man alltid vill eller känner för. Ni förstår vad jag menar va?
Men jag vill inte låta överdrivet optimistisk, men det finns alltid ett val, iallafall här i det här samhället, det jobbiga är bara att ta sig ur sin egen cirkel och samhällets och omgivningens krav på sig. Men det finns iallafall alltid andra val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0