God nattsömn

Godnatt och sov riktigt gott alla ni. Nu har jag skrivit en sida och ska lägga mig.
Imorgon ska Emmah till dagis och jag tänkte hälsa på Monica och ta stallet direkt efter lämningen.
Sedan blir det plugg.
Funderar på vad jag ska hitta på för kul med Emmah imorgon eftermiddag.
Men jag kommer alldeles säkert på något imorgon.

Att hålla igång hjärnan hela dagarna ger definitivt god natt sömn. Hörde någonstans att det är förebyggande mot demens sjukdomar och liknande längre fram i livet med.
Låt mig aldrig bli en icke tänkade och icke känande människa. Som blir alldeles för uppfylld av krav, stress och vardag och "glömmer bort" andra viktiga saker i livet.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0