Emmah hemma -

Så, nu har jag hunnit vara med Emmah ett tag. Snart ska hon lägga sig, vi ska bara kolla klart på Dora filmen.

Hon blev jätte glad när hon fick syn på mig, och nästan på en gång ville hon öppna sitt paket


Hon blev riktigt glad när hon såg var det var, 2 filmer och ett PC spel


Så så här ser vi ut nu då, Emmah är nybadad


Imorgon har vi en full dag, med bakning, stalljobb, bjuden på 2 fester. Får se hur jag ska lägga upp tiden så jag hinner med allting:)
Snart ska jag lägga Emmah, ska bara gå upp och göra varm mjölk med honung i till henne först.
Sedan ska jag göra lingon te till mig själv och ringa en kompis angående grupparbetet.
Alltid något som ska göras, men nu har jag iallafall fått vila upp mig ordentligt så man ska väl ha lite mer ork med vardagen igen:)
Lagade mat idag för första gången på en vecka, vad skönt det var att kunna leva på andras mat, eller på choklad:)

Ha det så bra så länge allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0