20 dec - Thess

Är det inte fruktansvärt att bo i halland nu ? Det är ingen snö och det är bara grått och trist. Dessa dagar vill jag bara stanna inomhus och gömma mig under soffan, eller nåt annat trevligt ställe.

Rebecca kom hit innan, skulle slå in alla klappar, det var faktiskt trevlig, fast jag blev lite avis för Rebecca är mycket bättre än mig att slå in klappar. Hennes blev faktiskt fina, mina blev mindre fina.. men tjaaa :) ilandsproblem på högsta nivå!

Jag har inte gjort något roligt på sistonde, därför har jag inte skrivit. Min vardag har varit så trist så jag själv har hållit på att kollapsa av all tristess.
Jag längtar tills på tisdag :) då ska jag ta spruta ! Jag ska nämligen åka till Gambia den 9 januari, så jag måste ta hepatit-A spruta, vill ju inte komma hem med massa exotiska sjukdomar :) även fast det hade gjort min nuvarande tråkiga liv lite mer spännande, så väljer jag nog "the safe way" och tar sprutan. Sen vill jag ha den också ! Jag tycker om när man ser hur nålen går igenom huden .. Jag vet att jag är lite konstig. Men jag facineras lite av det. Jag tycker liksom, borde det inte kännas mer? Det gör ju inte speciellt ont och det är ju inte "naturligt" att man får nålar genom huden. Varför gör det då inte mer ont ?
Ja det där var väl också lite ilandsproblem över det hela :P


Det här är jag. Så här roligt har mitt liv varit de senaste månaderna. Ni ser på bilden, jag försöker le förstår ni. Men jag har tillomed glömt hur man gör ! Det blir istället nån slags mongobild av det hela. Aja :)

Har ni köpt alla julklappar ?
Jag har gjort det.
Men inte Rebecca, tycker synd om henne som ska springa imorgon och försöka slå ner alla endast för att köpa sina sista presenter till mig. Det kommer nog vara tufft! Hon får sätta på sig boxningshandskarna och pungskydd (inte för att hon har nån pung, men ni fattar vad jag menar :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0