xbox 360

Gissa vem som kommer ha en xbox snart i någon månad?

Just det, jag :)
Ska jag bara lära mig hur en xbox fungerar också.
Ska få låna assassins creed 2 också ;)
Skulle dock vilja ha tomb rider också *blink blink*
och så skulle jag se om jag kan få tag på monkey island.

Hjälp, jag kommer bli en spelnörd, tur jag inte har råd att köpa det själv så det inte blir för alltid.

Tack Ekka för att jag får låna det :) Super glad just nu, men nu blir det iordninggöra till söndagsmiddagen. Ekka kommer och hämtar oss snart.

Höres senare.
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Magnus

TUR att jag inte bor närmare, för då hade jag varit i trubbel...



Jag har senaste Tomb Raider till Xbox 360. Köpte det på Ica förra veckan...



Har ett Monkey Island på pc :P



Det bästa är nog om vi aldrig träffas.



2010-01-17 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0