Våfflor

Det  blev det, våfflor i våffeljärnet J införskaffade mig i sommras.



Men grädde som jag vispade by-hand så att säga då jag inte har någon elvisp. Min högra arm kommer få enorma muskler efter det vispandet



Sedan blidde det plugg, och därefter såg jag på serien jag blivit fast i, 16 and pregnant. Jag har följt alla 6 personen och därför var detta så kul att se. Eftersnack nämligen. Martin och Pär tittade inom och jag tvingade dem att sitta blixtstilla i soffan och titta på det mot att dom fick stanna. De hade chips också så för mig var det en vinst-situation ;)
En fråga som programledaren sa till en tjej var att då forskare tittade på hur ensama mammor klarade det så var det viktigaste att de hade bra stöd omkring sig och fick avlastning samt förståelse.
Då frågade killarna mig vem som var den som fick mig att klara av vardagen, att få mer energi.
.....
Nu blev jag djup igen, tråkigt. Vi släpper det, men just so you know, min mamma ställer upp när hon kan :) med barnvakter och annat och jag har riktigt bra vänenr runt mig som ger mig energi och förståelse när lägenheten ser ut som skit, skolarbetet ligger whay back och jag inte orkar ta mig ur sängen :) danke för that!

Iallafall, sedan slängdes killarna ut, jag förbannade mig själv som fastnat i en serie, jag är en svag svag människa mummlade jag för mig själv som ett mantra, sedan insåg jag att jag ju sitter inspärrad i en lägenheten varenda kväll och därför borde få ha ett söndagskvällsnöje ;)

Nu, mer plugg. Tjohej. Sedan ska jag titta på "Into the Wild" trotts att jag vet att jag kommer smida planer på att fly från allt och införskaffa mig en stuga mitt ute i skogen i norrland där jag och emmah lever som förr i tiden tills jag dör och emmah sedan sakta börjar ta sig ut i civilisationen igen, totalt chokad, men hon kommer bli berömd, intervjuad, nyheter, tv, kanske en egen film sedan, så man får ta det onda med det goda :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0