Ut och gå

Det har jag inte berättat för er, men på senare sagar har jag varit ute och gått/joggat lite varenda dag.
Helt underbart är det.
När Emmah ska till dagis går vi dit, och när jag sedan går hem tar jag en extra omväg hem så jag får lite motion.
Ett bra sätt att vakna till på kan meddelas.

Nu har jag precis duschat och gör mig iordning för skolan



Ska försöka att inte bädda sängen idag. Hinner inte det, och det blir bara ett stressmoment.
Eller, vänta. Jag tror jag måste, ett tvång i mig säger det.
Blir så jobbigt att komma hem till det sedan bara.

Nu ska sängen bäddas. Måste.
Men vi höres i skolan

Kommentarer
Postat av: Madde K

Kan vi inte försöka ses i veckan? Om du har tid? :) Kram

2010-01-19 @ 10:45:03
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0