Uppdatering

Då jag inte bloggat på några dagar tar jag en snabb sammanfattning utav helgen :)
Fast först tänkte jag svara på Manges kommentar med: jag ska faktiskt till Norrland, men jag valde av en aledning att inte specifiera mig ;)
och till den anonyma komentarlämnaren som undrade hur i hela fridens namn jag skulle ha råd med en resa dit svarar jag: Jag har släkt där, som gärna till och med betalar resan fram och tillbaka för att få träffa mig och Emmah :)


FREDAG:
Fredag åkte jag på em och hämtade J, vi handlade vin och sedan åkte vi och åt pizza i söndrum. Det var precis lika gott som jag kom ihåg det, och det var riktigt mysigt. Jag, J och Emmah. Personalen var trevlig och trotts att där var mycket folk blev vi prioriterade så vi fick maten riktigt fort.
Sedan stack vi hem till mig och drack vitt vin, puzzlade, pratade och umgicks. Supermysigt det också och jag är glad för att kvällen blev så mysig :)

LÖRDAG:
Vaknade vi alla tre ganska sent, någorlunda utvilade och inte mycket gjordes. Det puzzlades lite och så, men en riktig slappedag blev det tills det var dags för mig att göra mig iordning till fest så fixade mig och körde Emmah till min pappa, sedan lämnades J av hemma hos sig innan jag stack till Madde K som fyllde år. Där blev det riktigt trevligt med nytt roligt folk, sedan stack jag och Madde ut och mötte upp gänget :) 2 timmar flög iväg på ingen tid och vi hade super kul. Jag följde Madde till bussen och sedan stack jag hem till Daniel som värmde pizza till mig, Ekka och David kom och vi pratade en stund innan mina ögon höll på att försöka blunda, då slängde Daniel ut dem och jag somnade som en stock :)

SÖNDAG:
Vaknade alldeles för tidigt hos Daniel, halv 12 och fick klä på mig för att köra hem till pappa. Daniel informerade mig innan jag stack att han för min skull, skulle ligga kvar i sängen och sova flera timmar till och njuta och tänka på mig som inte har den möjligheten. Ja ni, kul att han tänker på mig. Man är ju lite seg idag.
Hemma hos pappa fastande jag framför tv:n till tv1000, såg national treasure, tvåan tror jag det var, har velat se den länge, pappa gjorde mat, jag drack hur mycket mjölk som helst och ända ansträngningen jag gjort idag är att för en timme sedan kört hem. Nu ligger jag här och väntar på en kompis som jag idag ska se på film med, plus att 16 and pregnant börjar 19:10 som ska ses :)

Hade jag haft bilder hade ni fått, men mobilen bråkar med mig så ni får nöja er med text denna gången :)

Hoppas eran helg har varit lika mysig och rolig som min :)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Nä, du måste ju hålla det i allra största hemlighet, så att inte snömannen kan hitta dig då du väl besöker Norraland.

2010-01-10 @ 23:49:29
Postat av: joanna

Åh låter som en helt underbart helg beccis :)

hoppas resten av veckan blir lika fin :)

kram

2010-01-11 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0