Tillbaka från Helsingborg

Åkte som tidigare nämnt till min syster i Hbg för att umgås lite.
Mycket trevligt blev detta med kaffedrickande och annat innan det var dags för IKEA.
Vet ni vad jag handlade?
INGENTING!!
Riktigt bra av mig, eller vänta lite, räknas drickan jag handlade till Emmah?

Sedan hamnade jag framför X-boxen som så fint stod i deras lägenhet :)
De suddiga bilderna ansvarar Thess över



Suddig och rolig bild på oss


Det här spelet tyckte jag var riktigt roligt, måste få tillgång till att spela mer helt enkelt.
Har spelsug NU!!


Iallafall, Thess söta pojkvän (numera sambo) bjöd oss på mat som var mycket välsmakande.
Sedan spelade jag lite mer tills de på ett mycket artigt sätt började medela mig om att de skulle sova snart iomed de båda börjar jobba runt 7.
Jag packade ihop mig och körde hem. En mycket trevlig dag (förutom mensvärken som gör mig yr) och detta får vi snart göra om (vill spela mer av det spelet;)

Nu ska jag planera så att jag inte missar något viktigt framöver och sedan krypa ner i sängen. Klockan är mycket :)
Kram till er

Kommentarer
Postat av: Magnus

Visst var det underbart att hålla i en trådlös Xbox 360 kontroll...? Vilken känsla va ?!

2010-01-12 @ 06:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0