Sover

Jag vet inte riktigt hur jag har sovit inatt
Jag blir lite misstänksam när örngotten är borttagna från kudden



Vet inte riktigt vad jag ska tänka eller tro. Jag vill gärna inbilla mig att jag sover gulligt som ett litet barn, som ligger helt stilla i samma ställning hela natten utan att snarka, vända på mig, dreggla, prata i sömnen och sprakas, but guess not.

Appropå något annat: Thess, kan du färga håret på mig imorgon? ;) tänkte ha slingor i svart och rött för att liva upp det hela. Just kidding


Nu ska jag göra mig iordning för lunch på stan med en kompis. Mmm, hungrig redan nu.
Påminn mig om att jag måste handla också.
Puss puss


Kommentarer
Postat av: Magnus

"Sprakas" du :P ?

2010-01-22 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0