Plugg går före

Jag får ödmjukast be om ursäkt för dåligt uppdatering.
Plugg går före allt just nu, men jag ser ljuset. Imorgonkväll kommer det vara färdigt så då ska jag komma på något sätt att fira.

Nu har jag också ordnat så att jag nästa termin kommer plugga hela 45hp istället för de vandliga 30. Jag tänkte att man ju får passa på, samtidigt som jag ligger back med 7,5 poäng vilket jag behöver komma ikapp med :)

Har också förberett lönerapporten som ska in idag, och pluggat en massa (och lite ska erkännas att jag lagt puzzel igårkväll)

Det snöar ute för er som missat det, och nu ska jag faktiskt gå ut och gå en liten runda för att stilla tankarna och hitta det själen säger mig ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0