Morgon

God morgon allesammans.

Plugg och en massa drömmar hela nätterna får en helt slut. Fjärde natten jag drömmer en massa hit och dit. Skit jobbigt ska jag berätta för er.
Men men.
Lika bortskämd som alltid är man då barnet sov till halv 11.
Igår tittade jag på "Ps. I love you" och den var bra. Grät gjorde man ju en del iallafall. Otroligt bara att han kunde älska henne så mycket trots hur hon var. Åh andra sidan bevisar ju det att man verkligen borde kunna vara sig själv 100% för när den rätte väl dyker upp älskar han en ändå ;)

Idag blir sista pluggdagen för mig innan jag tar semester en stund. Några dagar iallafall.
På fredag ska jag fira detta med J då det blir först pizza, sedan vindrickande (hehe, jag bjöd ut oss på date, vill man något får man ju bjuda ut sig själv, haha, som de låter, bjuda ut mig själv)

Nu ligger jag här och dricker mitt älskade kaffe, och drömmer mig bort till en framtid då jag är gift och alltid kommer bli väckt med kaffe på sängen :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Drömma går... Men jag får inte ens kaffe på sängen när jag fyller år=) Hoppas du har bättre tur..

2010-01-06 @ 16:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0