Idag

Äntligen är jag hemma.

Känner mig så trött nu.
Var i skolan till halv 4 och efter detta hämtade jag Emmah, prick 4 var jag där.
Sedan åkte vi för att handla lite smått och när vi sedan kliver ur bilen och jag ska bära min datorväska som väger ungefär 20-30 kilo (mina vänner kände på den och den är tung) samt kassen med mat så går kassen sönder och alla varor hamnar på marken. Suck. Men det är bara att gilla läget, försöka le och göra det bästa av situationen. Plockar alltså upp sakerna, öser in vissa saker i bilen och går flera gånger för att hämta resten.

Nu ligger jag bara i sängen och försöker att inte somna. Martin kommer nog komma närsom och idag ska vi titta på Starwars. Har faktiskt inte sett dem så detta kan bli intressant (om jag inte somnar då:)

Man kanske borde tvinga sig själv att börja med maten också. Så den blir gjord innan man verkligen sätter sig på allvar.
Det är egentligen hela hemligheten med att klara av en massa saker: sätt dig för guds skull aldrig ner utan gör saker på en gång!

Så jag får väl leva upp till vad jag säger.
Hej så länge.
Återkommer inom kort

Kommentarer
Postat av: Ekkasit

Lite otur på sistone eller hur? Lite smått =)

2010-01-20 @ 20:24:45
URL: http://loyaldreamer.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0