Harrys



Nu har jag fått kycklingvingar på Harrys av Ekka :D
Super trevligt, och vi mötte på Joanna och Lenka med respektiva vilket var roligt :)

Nu sitter Ekka här och puzzlar, och jag sitter med datorn i knät.
Samtalsämne: Kärlek, ödet, slumpen, ensamhet och den rätte.
Vi är djupa vi och jag tror vi bekräftar varandra i vår tro om kärlek.

Jag tycker om Ekka, han är bra, jag är glad att han är min vän.

Nu ska vi fortsätta prata och sedan ska jag sova. Imorgon ska Emmah till dagis och jag har en förhoppning om att jag efter dagislämnadet hinner ut och gå en runda, så länge jag inte är för trött.

Så jag skriver imorgon om hur det gick och ni ska få fortsättningen på hur jag klarar mig som singel sedan, vilket jag vet att några av er väntar på :)

Kram kram till er


Kommentarer
Postat av: T

Wow, 4 inlägg på samma dag,

händer inte varje ...



Sen blir man så otroligt varm av punkt 5 och 7 i förr-förra stycket. Speciellt när man ser dem tillsammans :)

2010-01-13 @ 01:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0