Godmorgon

Blää..idag var det inge kul att vakna upp i tid. Hade gärna sovit alldeles för länge idag men vad ska man göra?
Nejjuste!

Jag är så sugen på en pizza som heter någonting och görs i söndrum. Synd bara att det är så långt att åka dit för en pizza liksom.
Åh andra sidan har jag varit sugen på den här pizzan sedan i våras, men alltid när jag väl tar mig dit så är det stängt.. grrr...
Intressant, jag pratar om en pizza klockan 12 på dagen. Jaja, beslutar sedan hur jag ska göra. Idag blire mer plugg och andra beslut som ska fattas. Kännas efter ordentligt ska det göras innan beslut fattas, även om jag redan tror mig veta svaret innerst inne.

Upp och sätta på  kaffe!!

Kommentarer
Postat av: T

:) Salsiccia, Tricolore eller Chevre antar jag. Åk inte hit en måndag eller innan fyra bara

2010-01-03 @ 15:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0