Godmorgon

Hoppas ni har sovit lika gott som jag har.

Jag vaknade nyligen av Madde som ringde, och på mobilen hade jag en massa sms så nu ska jag planera ihop dagen med alla som vill vara med mig idag och i veckan.

Känner mig en aning seg i mitt nyvakna tillstånd men det ska nog ordna till sig snart.

Har drömt de konstigaste mardrömmarna hela natten, om demoner och annat, skitläskigt att vakna till det och försöka intala sig själv att man bara drömmer, och man är jätte trött med vill inte somna om då man kanske drömmer mer. Hatar mardrömmar. Usch. Då skulle man minsann ha någon att väcka som får intala en att man bara drömmer. Å andra sidan, har man väl någon att väcka så gör man inte det av hänsyn.

Nej nu får jag ta min rumpa upp ur sängen så man kommer igång någon gång. Höres snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0