God morgon

Nu är Emmah lämnad på dagis.
Jag var uppe till 3 inatt, och puzzlade, Ekka var uppe ännu längre och stack antagligen någon gång när jag sov.

Så inte så konstigt att jag hade problem med att gå upp imorse. Plus att jag drömde en ganska spännande dröm om att världen skulle gå under, förutom Afrika men att bara speciella fick gå in där, och jag var en av dem då jag gjort något bra, kommer inte ihåg vad, men jag, Emmah och min pojkvän fick gå in, fast jag försökte rädda mamma också och var mitt uppe i det när jag vaknade.

Iallafall, nog om mig och mina drömmar. Nu ska jag visa er en sliten mig





Och nu ska jag svänga inom Ida och säga hej
Sedan till stallet och säga hej
Sedan försöka gå en runda (precis som om det kommer hända)
Sedan försöka göra något vettigt

Höres höres. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0