God morgon

Jag är inte pigg, o andra sidan, hur ofta skriver jag att jag är pigg på morgonen?
Men idag är jag riktigt trött. Släckte och skulle sova vid halv 12. Gissa när jag somnade.
Halv 3. Så typsikt. O sedan var jag så rädd att försova mig så jag vaknade till en massa gånger, och drömde en massa konstiga drömmar.
Drömde blandannat att jag blev skjuten. Det kändes så verkligt. Kunde känna hur huvudet exploderade av trycket från kulan.
Fast jag tror inte man egentligen hinner känna det, men man vet aldrig.

Nu svammlar jag igen, men det är morgon.
Jag ska till skolan idag och efter det hämtar jag Emmah.
Ikväll ska vi bara äta gott och mysa :)

Nej lite smink kanske!?!
Hejdå så länge

Kommentarer
Postat av: Magnus

Så "typsikt" att du stavar typiskt fel :)

2010-01-15 @ 13:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0