Fredag idag

God morgon

Nu ska jag gå med Emmah till dagis.
Är trött idag (som vanligt) men det fixar nog snart till sig.
Det är ju fredag idag också:)
Sitter just nu och funderar på om jag verkligen orkar gå med henne eller kanske ska ta bilen.
Behöver tanka bilen och det är skönt om det blir gjort nu.
Å andra sidan måste jag ut och röra på mig idag.
Vet ni förresten hur jobbigt det är att jogga i snö?
Dels är det fotspår efter andra som gör att man glider lite hit och dit, sedan här det halt, sedan spänner man sig en del.

Iaf, återkommer. Nu till dagis

Kommentarer
Postat av: Madde K

Ja visst var de snygga?! Jag köpte dem på skopunkten för 300 kr :) (var rea på dem) ;)

2010-01-22 @ 11:11:09
URL: http://pixiebob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0