Förlåt mig

Sorry för riktigt kass uppdatering idag. Jag har helt enkelt inte jaft tid, och jag har prioriterat det jag har ansett vara viktigare idag.

Dagen började med lite plugg och förberedande till skolan.
Sedan hämtade jag Emmah plutten och åkte till simhallen med henne där vi hade det riktigt roligt och mysigt. Man blir så hungrig av att bada bara.
Efter det åkte jag iväg och jobbade några timmar
Sedan kom jag hem till Emmah och min mamma som passade och har nu duschat, fixat scheman, kollat upp viktiga saker och förberett för morgondagen.


Så med andra ord, intensiv dag, men inte stressig vilket är skönt.
Det känns så skönt när man är effektiv och får en massa gjort, och jag måste säga det, jag märker skillnad på mig själv nu när jag dricker blutsaft.
Jag är mycket piggare, behöver lite mindre sömn och klarar mig bättre helt enkelt. Väl värt de pengarna alltså



Nu är det lite annat smått och gott som gäller innan jag ska lägga mig. Ska försöka somna runt 11 så lägger mig väl snart. Ska försöka bättra på mina rutiner så man orkar vara aktiv och social:)
Håller på med en bra bok också, som jag säkert läst 7 ggr redan, Alkemisten ;)



Men den är bra för jag får fokus igen då, och inser vad som är viktigt och mindre viktigt :)

Nej, nu säger jag godnatt och då jag har skola imorgon får vi se när jag skriver.
First things first som jag tänker. Det viktigaste först :)


Kommentarer
Postat av: w

läste den för nån vecka sen..den va rätt bra faktiskt :)

2010-01-14 @ 22:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0