Årsresume

Visserligen en aning sent, men tänkte ge mig själv en årsresume vad jag gjorde år 2009 för att se vad jag gjort, och för att se vad jag lärt mig. Så nu kör jag:

Jag
var på GranCanaria förra året med trevligt sällskap och tog det bara lugnt i en hel vecka

Jag åkte med Finlandsfärjan över 2 dagar i Stockholm och hade superkul, baksmällan på båten var mindre rolig bara

Jag klämde min tumme riktigt riktigt illa, inte roligt, något jag aldrig ska göra om

Jag flyttade in i min egen lägenhet, med egen tomt och bottenvåning vilket jag önskat mig

Jag träffade T en period på ungefär 3 månader och hade roligt med en del fester och annat

Jag och Emmah fyllde 24, och 4 år, tiden flyger framåt

Jag träffade J och lärde mig hur det känns att vara riktigt, riktigt kär, något jag hade glömt bort hur det känns

Jag var ledig hela sommaren och njöt av värmen, umgicks mycket med Madde H och fick fint i lägenheten

Jag fick ett jobb som är precis lagom

Jag fick kontakten med Ida O. och hälsade på henne i Gnosjö

Jag åkte till Göteborg och gick på Opera, något som var helt fantastiskt

Jag firade nyår med mina nyfunna, riktigt härliga kompisar, ett bra avslut på år 2009

Annars var jag på en del roliga fester, var med en del roliga människor, fick en burberryväska och var med under en period där allting var tumult :)
Men det var ett bra år, och det jag kommer komma ihåg mest var det som jag rabblade upp innan. Allting lärde mig något, fick mig att klara av lite till eller gav mig något jag kommer ha användning av senare i livet.
Allting är ju en kretsgång och det tar aldrig slut :)


Snart kommer vad 2010 kommer betyda för mig och vad som hänt so far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0