Äntligen hemma

Äntligen är en lång dag över och jag kan ta på mig mina mjukisbyxor och ta det lite lugnt.

Var ju som sagt i skolan idag med en del plugg. Tyckte faktiskt vi var rätt effektiva om jag får säga det själv.
T och chriss tittade också inom en stund och sa hej, vilket ju alltid är trevligt. Inte för att jag var den socialaste men ändå, fokuserad på vad man gör kan det kallas. Iaf, min mening var iaf inte att verka som totalt osocial :)
Åh, chriss och joanna är så söta ihop, jag ser dem och tänker att jag också vill ha det så en dag :)

Efter skolan hämtade jag Emmah. Fick ringa en del jobbsamtal i bilen och åkte för att vattna blommorna hos mamma. När jag sedan kom hem för 40 minuter sedan tog jag fram mat, kollade posten, stoppade barn i badkar och dammsög allting snabbt.

Gissa vem som nu enbart ska ta upp barn ur badkar, laga mat (korv med bröd, simpelt) och sedan inte göra så mycket mer?
Gissade ni på mig hade ni rätt.

Madde k: Nu ska vi se, imorgon ska jag vara med Martin, på fredag jobbar jag och på lördag kommer syster så tänkte gå ut en runda om någon vill vara barnvakt :) torsdag skulle jag kunna på em / kväll, om du tror att du skulle kunna komma till mig? james också självklart om han vill :)

Mange: Bilderna på mig på morgonen är fel, jag ser inte ut så i verkligheten utan ser mycket mycket värre ut. Tro mig. Jag är blek med håret överallt och osminkad med röda ögon och blå under dem. Jag överdriver inte, jag har folk som kan bevisa det. In fact har jag folk som aldrig ringt tillbaka efter att de sett mig på morgonen (okej, där överdriver jag en aning, eller vänta, det kanske var därför de inte ringde tillbaka :S??!?)

Ps. Någon som skulle vilja ha en bok av Andreas Carlsson, helt gratis? Han musikprodicenten från idol. Jag beställde nämligen en innan jul till julklapp, men råkade få två, en gratis, och jag kommer inte läsa båda två:)

Kommentarer
Postat av: T

Skicka bok, Magnus, det med morgonen är lögn och ja, inte socialast :)

2010-01-19 @ 18:41:31
Postat av: Magnus

Ahh, T, jag föll nästan för hennes dubbelbluff.

Men nu är jag ju helt övertygad om att Becco inte är riktigt mänsklig :P

2010-01-19 @ 20:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0