Min magiska ring efter IKEA besöket.

IKEA var ju det som gällde idag med Emmah, mamma och syster.



Köpte lite blommor, krukor, lampa till Emmahs rum och blev påprackad en hallmatta samt badrumsmatta.
Detta ska ni få bilder på sedan då jag inte är hemma än, utan sitter här med syster och mamma fortfarande.


Både jag och Thess har kors-halsband. Mitt köpte Thess till mig då jag annars alltid snodde hennes.
Där ser ni min ring också. Det är en magisk ring.
När man träffar den rätte, den absoluta kärleken ska man vända ringen så den pekar inått mot hjärtat. Det visar att ens hjärta är upptaget och taget.
För mig kommer det vara större att vända ringen än när jag förlovar mig, så ni inte funderar på varför den inte är vänd nu:) Jag vänder den innan jag gifter mig. Har alltid den ringen på och har haft det sedan jag var 12.
Det är inte påhittat det jag berättar om ringen heller, såg det i en film och tittade upp det. Sådana ringar är speciella och det är så man gör med dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0