Vilken tur att kärleken inte tar slut

Så, då var man hemma till slut. Efter en skoldag hos daniel som skulle innebära plugg.
Visserligen tycker jag att en halv sida skriven på 4 timmar kanske är lite  väl lite, men trevligt var det :)
Vi ska skriva om sociala ineraktioner och hur viktiga relationer är för människan då det är just i relationer och i interaktioner vi utvecklas. Människan är en social varelse och författaren menar tom att vårt sociala liv är viktigare än värt individuella liv. Men ojsan, det kanske ni inte bryr er om så jag slutar där :) mitt skolarbete.

Efter detta beslöt jag mig för att äta fiskpinnar och pulvermos (mm, gott) tillsammans med Madde som var här i Laholm idag. Efter middag blev det tv serien "one three hill" oo vad jag hatar det, lika mycket som jag njuter.
För egentligen tycker jag inte speciellt mkt om tv eller serier. Men jag blir beroende. Jag börjar drömma mig bort. Jag börjar fly från en verklighet, och lever i en annan dimension istället för att förändra mitt eget liv till det bättre.
Hmm, men lite ska jag kolla på det för...suck.. jag är fast!!

Försöker få en Emmah att somna, men detta är vad hon gör istället



Jaha tänker ni, så länge hon stannar i sängen. Aja kontrar jag. Tror ni verkligen hon gör det? Så fort jag vänder ryggen till så förflyttar hon sig ur sängen. Då jag kommer på henne ska det kissas, drickas, ätas, bara berättas något, och på detta är det lite vredesutbrott, tårar och hånskratt i ansiktet när man blir säger till ordentligt.
Yes, det är min älskade men ickesovande dotter Emmah det i ett nötskal. Älskar henne, ibland mer, ibland mindre, fast kärleken finns alltid alltid där:)

Så, jag ska se till att hon somnar, och sedan skriva klart mitt arbete. Efter detta kommer jag skriva vad som hänt sedan sist och tills idag i en liten sammanfattning..

Kram till er alla från mig


Kommentarer
Postat av: Mange

Ge oss en bra sammanfattning nu.

2009-09-07 @ 21:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0