Vaken...

Någorlunda vaken i alla fall :)
Somnade inte förrän 2 inatt.. Jag sa ju det, jag ska helt enkelt inte kolla på serier? Vad lär de mig? Vad ger de mig? Vad får jag för utbyte av dem förutom tidsördriv och alldeles för lite sömn?
Okej, något lär jag mig. Det var nog faktiskt tack vare OC tex som jag klarade mig igenom en graviditet själv. Av någon konstig anledning. Så fort jag hör en bra replik skriver jag ner det. Man identifierar sig med dem på olika sätt. Man kan känna igen sig, och man kan älska det dramatiska i det hela.

I verkligheten sker ingenting så som på film. Killen springer inte efter en när man slagit till honom, kompisarna hittar inte dig när du gömmer dig och är ledsen osv. Men jag älskar det, och hatar det.

Suck.. jag är trött, svamlar mest. Och ja, jag är osäker på hur svamlar stavas men jag tänker inte kolla upp det nu.

Emmah är på dagis, och jag ska plugga. Arbetet ska in idag. Bild får ni senare. Ni behöver inte se den alldeles för slitna versionen av mig just nu ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

Hej hej, det var inte igår!



Ramlade in på din blogg via någon lista på bloggar i Laholm... Kul att läsa om vad du har för dig:)



Vilken fantastiskt söt dotter du har!



// Åsa

2009-09-08 @ 12:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0