Våfflor och hjortron sylt med syster

Nu har jag och syster varit och handlat.
Vi pantade en del också men självklart glömde jag lämna in lapparna när jag betalade.
Så vanligt, så irriterande, men men, vad ska man göra nu i efterhand?

Sedan lagade vi fisksoppa med stekt bröd i. Ni vet när man skär brödet i små fyrkanter och har i tillsammans med citronpeppar :) Så gott..

Och nu åt vi precis våfflor. Jag fick ju som tidigare nämnt ett våffeljärn i present av J :)



Grädda och världens godaste hallon och hjortron sylt. Jag älskar hjortron sylt. Jag måste säga det igen, jag älskar hjortronsylt :)



Syster och Emmah. Det var Emmah som ville jag skulle ta detta kort.
Älskar att ha syster här. Hon gör mat, så jag får tid att städa :) Hon dukar av så hänger jag tvätt.
Jag ligger alltså på plus idag med hushållsysslorna så ikväll kanske man kan unna sig lite spelning av game kube :)


Nu ska jag och syste ut och röka medans hennes hårblondering verkar :)

Det finns de som klagat på att jag sätter Thess och hennes åsikter så högt när det är något.
Saken är den, att det gör jag, för hon är min syster och kommer så alltid vara.
Sedan är hon den som känner mig bäst så när jag tappar bort mig själv hjälper hon mig hitta vägen igen.

Sedan lyssnar jag ju aboslut mest på mig själv, men min familj är viktig för mig, och de är de enda jag vet kommer finnas vid min sida vad som än händer så klart jag prioriterar dem :)

Jag och Thess har en speciell relation och vi kommer alltid ha det.
Om hon eller jag sedan träffar någon som hon eller jag inte kommer överens med är det klart det blir problem.
Och hur vi då gör kan ni ju gissa själva :)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Magnus

Då skickar ni Grönlund maffian på den ni ogillar ;)

2009-09-28 @ 00:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0