Storebror

Hemma nu, och ligger i min säng med datorn i knät. Så skönt. Nästan det skönaste jag gjort idag faktiskt.

Efter skolan åkte jag inom Madde H. Sedan blev det besök av min syster som bjöd på mat ute.
Efter detta åkte jag till pappa och fick mer mat.

Har alltså hunnit med en del idag också.

Imorgon ska jag ta det lugnt efter min långa skoldag, kommer hämta Emmah runt 5. Efter detta kommer mamma med kinamat. Tycker jag är lite bra sådär faktiskt =)

Sugen på sushi bara, var faktiskt ett tag sedan jag åt det.

Men nu kom jag helt från ämnet. Hos pappa var det lika trevligt som alltid.
Det här är utsikten därifrån. September är en fin månad. En vacker månad. Såg ni solnedgången idag? Fiiiint!
Därför har jag alltid tänkt att när jag blir stor ska jag bo någonstans med fin utsikt. Nära naturen. För där får man all inspiration. I alla fall jag.


Lite blommor för att ni ska få in den härliga höstkänslan. Det är ju nu luften är så där härligt frisk och klar.


Det här är egentligen Emmahs styvmorbror, men det blir mer som hennes bror. Storebror.
Det roliga är att jag alltid önskade hon skulle få en storebror och nu har hon en. Livet har sina mystiska stunder och väldigt konstiga vägar. Jag ville också alltid ha en storebror när jag var liten, men jag fick minsann ingen :(


Nu ska jag faktiskt lägga mig för natten med min bok. Blir en tidig morgon imorgon, och en lååååååång dag.
Och klockan är bara halv 10. Jag förvånar mig själv ibland. Å andra sidan är jag ju 100% sysselsätt exakt hela dagarna också så de är väl inte så konstigt.
Jag är en ganska bra människa egentligen tror jag.

Ps. Mange, T verkar inte vara så sugen på det ne.. men du då? Eller jag vet, ni två sponsrar med hälften var ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Mange

Du borde få nöja dig med ett PS2 kvinna!



Annars kommer jag och T få tomma fickor, även om vi delar på kostnaderna :P



Du måste ju ha spel också...

2009-09-15 @ 21:44:18
Postat av: T

Det här med att backa 10 steg verkar passa in på allt idag Magnus :) Den var klurig, får se om du listar ut det, hehe

2009-09-15 @ 22:39:33
Postat av: Mange

Tritus: Varför backa 10 steg när det gäller flumm ?

Eller du kanske tror att jag redan håller på att se ut en konsol åt Rebecca och välja spel också ?



Backa bandet själv din jöns!



Just go with the flow. Det behöver inte alltid vara realistiskt och särskilt klokt.



Förövrigt så skulle jag också vilja bo nära naturen, som jag gjorde TIDIGARE.



Det är ialla fall allvar.

2009-09-15 @ 23:03:16
Postat av: T

Jag sa att den var klurig och lite långsökt Magnus. Någon annans tur att köpa saker, alfabetet, bakåt, 10 steg :) Ja, jag vet, omöjligt att lösa, för klurigt.

För övrigt är "go with the flow" mitt mellannamn, spontan och impulsiv så in i.... JAG var redo att åka till Cypern igår :)

2009-09-15 @ 23:29:18
Postat av: Magnus

Den tål att kluras på, speciellt då mitt intellekt har varit lågt hela den här tisdagen.



Titus the riddler ;).



Spontan och impulsiv, nära att åka till Cypern ?!



Jag hoppas du tar starka mediciner för den där impulsiviteten, he he he.

2009-09-15 @ 23:58:28
Postat av: T

Det med Cypern förstår man om man läser på min facebook, sök upp mig där, lätt med mitt namn, Titus "the riddler" Pop.

Och ja, har alltid med mig burken :)

2009-09-16 @ 00:48:23
Postat av: Magnus

Titus Pop: Tja, jag ska stalka dig lite på Facebook.



Men jag ska använda en annan metod än när jag stalkar snygga blondiner ;)



Men jag ska definitivt packa ner kikaren i ryggan.

2009-09-16 @ 17:27:20
Postat av: Magnus

Rebecca: Jag och Titus är sådana bittra fiender att han har addat mig på fäjsbook ikväll...;D

2009-09-16 @ 22:37:03
Postat av: T

Har alltid gillat dig Magnus :)

2009-09-17 @ 04:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0