En resa tack....

God eftermiddag.

Skoldagen är slut. Emmah är hämtad och maten är lagad och äten :)

Skoldagen idag var toppen, förutom en tråkig föreläsning beträffande forskning.
Höll på att somna en gång, och somnade till några sekundrar (tror/hoppas jag det var) på riktigt.

Efter skoldagen satt jag och Joanna i bibblan då T kom på besök.
Så snackade med honom ett tag och gick sedan mot bilen där jag träffade på J.
Så då pratade jag med honom en stund också :) För att vara snäll liksom ;) och för att jag ville se honom också kanske och hinna byta några ord.

Jag (nehe tänker ni, snacka om att konstatera faktum) i skolan/bibblan.


Jag vill åka utomlands, nu. Till typ Las Vegas. Så någon som är sugen kan ju säga till faktiskt.
Någon som är lite rik är kanske också en fördel. Och någon som tycker det är kul att sponsra min fond "Ensam-mamma-vill-resa-utan-tacksamhetsskulder" :) Säg bara till. Jag är på, lätt.

Jag tänkte nu efter maten tvinga någon att hitta på något med mig. Men efter att råkat sätta mig i soffan så orkar jag inte ens hämta mobilen för att kunna ringa någon. Så tror jag skiter i det rent ut sagt och stannar kvar här i soffan. För här är rätt bekvämt. Sov inte mycket inatt heller, fast denna gg var det inte oc, utan en bok.

Skriver more later..

Kommentarer
Postat av: Anonym

That hairstyle suits you the best, 70s are back / Briggite Bardot look

2009-09-09 @ 19:24:42
Postat av: Magnus

Man kan vara sugen, utan att det för den gångs skull är realistiskt :P



Känns lite avlägset, från N****ö till Las vegas :D



2009-09-10 @ 01:13:07
Postat av: Titus

Tack!

2009-09-10 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0