Tisdag, en problemlösningsdag

God dag god dag

Idag just i detta nu sitter jag i skolan. På biblioteket.

Min dag idag började inte riktigt bra, men nu börjar det lossna. Jag har nämligen redan lyckats ta itu med två saker och arbetet kan räknas som done. Färdigt alltså :)

Ska bara röka så kommer jag snart och skriver resten..

brb................................................................................................

Så, tillbaka :)

Chefen ringde mig imorse och trodde jag försökte lura kommunen på pengar, då jag en gång handlade mat för 200 kronor jag och den jag jobbar med lagade tillsammans. Detta kvitto hade jag skickat in, men tydligen tolkades detta som om jag försökte lura dem, för tydligen täcker inte kommunen utgifter som dessa. Jaja sa jag, jag skickade in det för att se bara, men nu vet jag. Då blev nog chefen lite ställd för det lät som om hennes utgångpunkt var bedrägeri från min sida. Jag är en ganska ärlig människa, därför känns det ju alltid lite extra när någon tar för givet att man inte är det.

Efter detta lyckades jag lösa en räkning min mamma fått på bilen, som skulle stå i företaget. Detta är nu också fixat.
Efter en del samtal.

Och som sagt, nu är arbetet färdigt. Ska bara mailas in. Jag är definitivt lika grym som vanligt.

Nu ska jag tvinga människor att roa mig. Visserligen krävs det nog inte så mycket tvingande till detta, men det låter så roligt att skriva så :)

Puss puss

Ps, fortfarande ingen som vill köpa ett xbox till mig?

Kommentarer
Postat av: Magnus

Är inte Títus sugen på att lämna undan lite pengar och köpa ett X-box åt dig =P ?

2009-09-15 @ 16:19:24
Postat av: Titus

Hahaha Magnus

2009-09-15 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0