Spelkvällar och hotellnätter

Totalt lyckad kväll igår!!!!!

Den började ju hos Ekka med vänner.
Vi satt och spelade, drack och skrattade.
Vi umgicks och slogs (fightingspel på xbox alltså) men man kan väl även påstå att det var lite ironi och sarkasm mellan kommentarerna ibland. Speciellt när man är med daniel.

Jag vill också påstå att jag blev ganska grym på att slåss till slut ;)
En aning stolt måste erkännas

Sophie, Lenka och Daniel

Tim och Mli tittade inom en snabbis. J är helt inne på spelet och jag vet inte riktigt vad jag gör


Ekka & Mattias


Och sedan minsann... fick jag och J sova på hotell, tack vare Daniel :)

En gång för säkert 4 månader sa jag till mig själv att jag, bara för sakens skull, skulle sova på Eurostops hotel i Halmstad, längst upp.

Nu blev den drömmen sann. Av 12 våningar sov vi på 10 våningen, helt gratis :)



Mitt i natten blev vi hungriga och stack ner till statiolmacken som har öppet dygnet runt. Detta är i hissen




Jag, morgonen efter.


I badrummet på morgonen


Så otroligt. Man går hem till några kompisar för att sitta och spela lite, men vaknar upp på ett hotelrum dagen efter :)

Skriver lite senare

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0