Sammanfattning

Okej, vad har alltså hänt sedan sist?
Egentligen inte mycket utåt, men kanske en del inuti mig. Man utvecklas ju alltid och går framåt, även fast det ibland känns som om man står still.

Jag är fortfarande singel, även fast jag träffar J rätt ofta, för ja, vi träffas fortfarande :) Ibland mer intensivt, ibland mer sällan, eller, egentligen aldrig spec sällan.

Skolan har börjat igen, och det känns faktiskt riktigt bra. 1 år, 1 år till, sedan börjar en annan del av mitt liv. Så nu ska jag njuta av denna delen ordentligt.

Mina flyttplaner till norrland finns kvar, fast nu vill jag också bo utomlands ett tag. Jag vill också skriva en bok har jag kommit fram till. Måste bara komma på mer hur jag ska skriva den, med vilket ordflöde om ni fattar vad jag menar. Har funderat en del på gbg också faktiskt, av någon anledning.

Emmah mår underbart och har faktiskt träffat sin pappa i helgen. Vad jag känner för detta har jag inte en aning om, kanske för att jag inte känner efter, eller för att jag inte har några känslor beträffande detta, men en sak har jag lärt mig i mitt liv, man får ta allting efter hur det kommer.

Livet går inte att planera.

Ord jag använder mycket nu är Grymt, Mega och Super :) Ofta i postiv bemärkelse
Känslor jag ofta har är Glädje, men ibland en viss rastlöshet, fast den botar jag genom att göra saker, och att sova mycket (mer än förra terminen för då höll jag på att gå under av sömnbrist) så jag orkar göra saker :)
Vikt är normal
Utseende som innan
Längd, nej inte växt någonting över sommaren

Jag dricker (hör och häpna ni som känner mig) inte alls mycket kaffe längre. Knappt morgonkaffe och bara då och då kaffe tillsammans med andra. Vet inte riktigt vad som hänt där faktiskt. Blev supersjuk och efter det finns det inget sug liksom.

Jag har blivit en bättre mamma :) För nu tycker jag det är riktigt roligt, roligt att måla, roligt att prata (förutom när hon skämmer ut mig genom att högt påpeka fel människor i omgivningen gör så som att peta näsan i smyg osv) och jag bjuder hem kompisar till henne och tycker det är riktigt roligt med barn :) Jag ska ha massa barn sedan. Om jag eventuellt någon gång hittar någon som också vill ha samma saker som mig då så jag slipper vara ensam (krav liksom) :) annars är jag fullt nöjd med Emmah.

Hmm, jag har faktiskt inte gjort något spännande, extraordinärt eller likande sedan sist, men jag har haft kul och jag trivs, vilket väl är huvudsaken? Exakt min åsikt... i min fantasi har jag dock sett pyramiderna, flygit luftballong, lärt mig åka snowboard, och varit i paradiset (tur jag har fantasi va)

Sov gott kära vänner... vi höres av imorgon då en ny spännande dag börjar (jag vet, jag kan vara överpositiv ibland, enerverande ja. Å andra sidan kommer jag inte låta så här positiv imorgon på morgonen, då jag inte är en morgon människa som ni vet, så det jämnar ut sig)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilken del av Norrland skulle du flytta till, om det blev så ?



Annars låter Göteborg och "utomlands" som mer normala planer än att flytta till Vinterns fäste =P

2009-09-07 @ 23:18:04
Postat av: Rosie

Hehe ja Norrland tycker inte jag låter så dumt i alla fall S

Äntligen snö runt jul och man kan göra massa saker på vintern som man inte kan göra här nere pga blask och slask ^^

2009-09-08 @ 12:15:17
Postat av: Magnus

Mindre avstånd också.



Och bättre vintrar, det garanterar jag.

2009-09-08 @ 15:30:54
Postat av: Jasmine Persson

Klart du kommer att hitta någon som vill ha en massa barn med dig, du är en otroligt charmig och snygg kvinna! Kul att du börjat blogga igen :-)) Hoppas du snart kommer ner till HBG så våra barn kan leka :-))Kram på er :D

2009-09-08 @ 16:58:11
Postat av: Mange

Jasmine P: Du har rätt.

2009-09-08 @ 17:39:58
Postat av: Man

Jasmine P: Du har rätt.

2009-09-08 @ 17:40:34
Postat av: Lovisa <3

hej fin blogg! :)



allt bra?

2009-09-08 @ 18:08:16
URL: http://prinsessornaa.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag!

2009-09-08 @ 18:50:51
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0