Nu är det natt, för nu är det mörkt.

Så, nu är zelda avknäppt.
Den sidan visste ni inte att jag hade, total spelnörd ibland :P
Ne men seriöst har jag aldrig riktigt fått chans att spela innan men nu fick jag den chansen :D

Har ändå faktiskt hunnit med att äta kinamat med kära pappa idag, och lite annat.

Just nu har jag en liten groda i min lägenhet, under min byrå :S och ja, jag är allvarlig.
Jag vågar bara inte riktigt dra fram byrån och fånga den, för jag hörde när jag var liten att de bränner sig av vår kroppsvärme.
Å andra sidan vill jag ju inte att den blir leksak till katterna:S Dilemma. Jag får helt enkelt ta itu med den, bära ut den alldeles strax eller något.
Usch usch usch! Men det måste göras.

Annars ska jag faktiskt krypa ner i sängen nu. Försöker påminna mig själv om hur mycket jag tycker om sängen på morgonen så.. sedan har jag en riktigt bra bok jag läser.
Hört om isfolket? Samma författare med jag läser böckerna om häxmästaren nu. Är på 5 boken och det är en sådan bok man glömmer att släppa för att sova.

Jag måste nästan alltid somna till en bok. Tydligen läser jag mer än de flesta gör? Det visste jag inte innan.

Men jag tänker aldrig ha en tv vid sängen i alla fall :) Det är tydligen den saken som gör att man har mindre sex enligt statistik. Visst är det grymt bekvämt. Jag älskar det egentligen. Men nej, skulle jag någon gång flytta ihop med någon vill jag hellre roa mig med annat ;)

Nej, ner i sängen med mig. Upp tidigt imorgon då jag kommer ha skola heeeeela dagen imorgon. Samt att jag ska hinna duscha (precis som om jag kommer göra det sådär på morgonen när man kan ligga kvar och sova men)

Sov gott allihopa!! Dröm söta drömmar

Just det, grodan.. ska fixas... minnet är lite kort ibland


Kommentarer
Postat av: Magnus

Det försökte jag också tänka på, där i morgonottan, då man är trött som helsicke och bara vill krypa ner i sängen igen...



Hur mycket man ska uppskatta sängen. Tyvärr misslyckas jag med det nattmänniska som jag är...



Varför är det som skönast att sova då man MÅSTE stiga upp ?

2009-09-22 @ 23:51:39
Postat av: T

Ring nästa gång, jag är numera grodexpert som du kan se på grodbilden på fb :)

2009-09-23 @ 11:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0