Normalt vardagsinlägg

Idag har jag ändå hunnit med en del (som vanligt)
Efter dagis följde en kompis med hem, en kompis till Emmah alltså.
Nämligen hennes pojkvän. Haha, de är så söta.
De har varit tillsammans nu i typ 1 år, och de klarade sommaren utan att träffas.
Det blir nästan läskigt om de faktiskt gifter sig sedan när de blir stora :)

Efter Maddes jobb kom hon inom nu ikväll och åkte precis hem.



 
Dagens bilder på mig. Osminkad, och jag har gått omkring i slappebyxor hela dagen. Men så skönt.
Mina små pojkar här hemma driver mig med jämna mellanrum till vansinne, men de är så söta att man förlåter dem.
Nu i helgen när jag var borta fredag till lördag hade de råkat leka igen badrumsdörren, där deras kattlåda står.
Vart sätter sig två små kissnödiga katter då?
Jo i soffan. Och jag har rengjort den här soffan nu 3 ggr.
Nu ska den bara torka en sista gång så hoppas jag allt försvinner sedan. Samt att jag alltid alltid ska sätta något för dörren när jag är borta så att de inte kan stänga den helt.

Nu ska jag sätta mig och plugga en stund innan jag ska sova.
Vi hörs imorgon allihopa


Kommentarer
Postat av: T

Menar du Marcus? Är han kvar på G, skulle inte de flytta?

Och du klagade på Tussy, haha, lite ödets ironi där

2009-09-21 @ 22:18:57
Postat av: Madde K

jepp, vi har alltid dörrstopet för badrumsdörren :) det är enklaste lösningen haha

2009-09-21 @ 22:37:22
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Magnus

Är du osminkad på bilderna...?



Herregud vad du är vacker. Ingen sarkasm. Bara ett konstaterande.



Och som jag sa till min ishockeyvän nu ikväll (vi såg Färjestad mot Frölunda hemma hos mig), att en snygg utsida inte är värt någonting om insidan är ful.



2009-09-21 @ 23:08:38
Postat av: Magnus

Förlåt...Färjestad mot Skellefteå ska det vara. Vilket totalt jäkla hjärnsläpp!

2009-09-21 @ 23:09:37
Postat av: T

Du är för go Magnus, vart du så exalterad över bilderna? :) Hoppas Färjestad vann iaf

2009-09-21 @ 23:27:54
Postat av: Magnus

Jag har sett massa bilder av henne förut. Det var inte så att jag sprang gatan runt i ren chock.



Det är klart man hoppades att SKELLEFTEÅ vann.



Din uschling.

2009-09-22 @ 01:18:13
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-22 @ 01:19:07
Postat av: Carolin

Du passar så bra i lugg:) Är det bra med dig annars?

2009-09-22 @ 20:57:41
URL: http://purpleredhockey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0