Natten den 23/24 september

Eller nu är det den 24.

I skolan idag gick seminariumet riktigt bra. Tycker faktiskt det är kul med våra diskutioner vi ibland har.
Alltid nya infallvinklar.
Sedan på lunchen kom faktiskt J. och sa hej.
Jag vet att jag sa att jag inte skulle prata mer om honom men jag ska ju samtidigt hålla mig till sanningen om vad som händer i mitt liv så.. Han fyllde faktiskt år idag, eller igår blir det, den 23. Så vi satt och snackade en del.

Efter detta hälsade jag på hemma hos Daniel ett tag, och blev bjuden på mat. Mycket mycket vänligt.
Fick ett ljudsystem jag kopplade in också av Daniel, så attans, nu blir det nog fart på mig på morgonen när jag kan knäppa igång en bra låt riktigt högt och dansa i mig kläderna.
Emmah gillar också det där med musik på morgonen :)

Appropå Emmah, det är nog den sötaste och mest underbara flickan i hela världen.
Så fick hon höra att J fyllde år idag. Och fyller någon år, måste man ge bort något.
Först tänkte hon packa en väska med lite prinsess-saker. Detta tyckte väl inte jag riktigt passade.
Efter detta tyckte hon att han kunde få något annat, kommer inte ihåg vad, och sist kom hon på att hon ju kunde ge honom en nalle. Vilket kanske var lite mer passande :D Jag är så stolt över att min kropp kunde skapa en sådan människa :)



Och mina söta katter :) Så sover de när jag är borta, och fullt ös när jag är hemma. Speciellt när jag vill sova.
Då tycker de att det är extra roligt att leka i sängen bredvid en.
Eller när Tristan sover bredviv mig i sängen och Diego lägger sig bredvid Emmah. Så söta

Tristan och sedan Diego. Det är så kul för de är så lika så det är nästan bara jag som ser skillnad på dem.
Trisse och Digge. För Digge brukar jag sjunga Diggelo-diggelej och trisse rimmar på pisse
 

Nu ska jag krypa ner i min säng, men glädje :)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0