Morgon

Struntade i god innan morgon, för morgonen känns inte god.
I mitt fall tror jag nästan aldrig jag upplevt en god morgon.
Eller just det, nu kom jag på ett gammalt minne jag upplevt en bra morgon.
Fast det var så länge sedan. Jag blev väckt super tidigt en morgon av ett x en gång som skrattade åt mitt våldsamt dåliga morgonhumör och släpade upp mig ur sängen för att visa mig en soluppgång. Det var rätt gulligt då, men som sagt, det var rätt länge sedan också.

En Emmah som är piggare än mig


En jag i mitt snygga men väldigt röriga badrum


Nu blir det skoldag för hela slanten. Ända tills 4 går jag, så den som känner för att hämta Emmah tidigare på dagis kan ju höra av sig ;) Ska hämta henne klockan 5 så.

Därav kan ni säkert gissa att jag inte kommer blogga förrän i eftermiddag/kväll någon gång.

Nu ska jag vidare mot Halmstad

Ses kära vänner

Ps. Jag gillar att höra att jag är snygg förvisso, men jag gillar bättre att höra om insidan. Ni ser nämligen utsidan mer än ni tydligen tänker på min insida. ;) :P

Kommentarer
Postat av: Madde K

Du vet att jag älskar din insida också ;) så jag hoppas inte det var riktat mot mig :P Vi måste ses snart förresten! Nu var det ett tag sen! Hur ser din vecka ut? Kram

2009-09-09 @ 09:25:04
URL: http://pixiebob.blogg.se/
Postat av: Titus

Har du alltid trott. Tyvärr.

2009-09-09 @ 10:15:22
Postat av: Magnus

Hade inte jag värderat din insida, så hade jag inte suttit och läst din blogg nu.



Utseende kan aldrig kompensera för en ful insida.



Jag tror Titus också värderar din insida.

2009-09-09 @ 11:46:22
Postat av: Magnus

Det är din fina utseende som gör att jag sitter och läser din blogg nu.



Ett snyggt utseende och en ful insida är inte värt någonting.

2009-09-09 @ 11:47:45
Postat av: Jasmine

Gud vad fin du är i lugg :-)) Emmah är lika söt som hon alltid varit!

2009-09-09 @ 13:26:33
Postat av: Carro

Vad bra du passar i lugg:)

2009-09-09 @ 19:36:12
URL: http://purpleredhockey.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0