Marknadsgodis och annat

Efter att jag släppt av J. ringde Mli och sa till mig att det var marknad.

Denna marknaden var i laholm så sagt och gjort, jag hämtade Mli, hennes 2 hundar och sedan Emmah.

Det första vi gjorde var att äta

Var ju skithungrig



Lätt sliten ser man ju ut, men så kan det gå :)


Vovvarna


Det självklara köpet när man är på marknad :)


Köpte två krämer också, en för torra händer och fötter (som tyvärr luktar vinäger vilket är en lukt jag inte uppskattar, bläää) och en för rengöring, man får ju prova liksom :)


Nu ska det inhandlas bingolotter och kebab. Thess ska hämtas och vi ska umgås..

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha Bingolotter och kebab :-)) Vilket underbart helgmys :DD Gud så lik Emmah är sin mamma !!!

Kram på er :-))

2009-09-26 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0