Måndag

Nu, nu kom jag på att jag har en blogg som ska skrivas.
Eller okej, för någon minut sedan var det säkert iomed jag har startat internet och loggat in men annars :)

Idag just nu sitter jag och skriver ett hysteriskt roligt forskningsarbete. Detta gör jag samtidigt som min underbara 4 åring vill ha mat, knäppa igång en ny film, sitta i mitt knä, berätta en sak, ha kritor, dricka, försöka avliva katter och just det, försöker smita ut gör hon också. Som ni säkert gissar är allt detta ganska spännande för mig, alltid händer det något och det är inte alls frustrerande att försöka göra något som tar min koncentration ifrån det som måste göras.

Dagis har varit stängt idag därför har jag inte kunnat göra detta i lugn och ro. Barnvakter växer inte på träd heller, men när jag blir rik ska jag fixa en nannie.

Nä, jag hör av mig senare ikväll om mitt lekande och underbara liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0