Lördag, fast det känns som Söndag

Tja allihopa!

Ursäkta den sena bloggningen idag. Jag har både haft en del att göra, samt att jag är rätt seg.
Inte bakis, men seg.
Utekvällen igår, blev för mig riktigt rolig.
Så kul att träffa så mycket folk man känner, dansa, flumma, och träffa ännu mer människor man känner.
Blev lite för full bara, jag är verkligen inte van vid att dricka. Men allt gick fin fint.

Sov hos Mli och vaknade upp redan vid 10. Därefter blev det frukost, en film, sedan bar det av till Monica på 2 koppar kaffe och lite annat. Efter detta hämtade jag en Emmah och stannade kvar hos pappa en stund.

Sedan kom jag hem och tittade på ännu en film, medans jag lekte med Emmah, hon badade och lite annat så ja, blev inte så mycket av just filmtittandet, men det gör inget.

Blev inga bilder på igår, jag glömde kameran och likaså mli.

Hörs av lite senare för jag håller på med tvätten nu.

Men oj vad roligt jag hade igår.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0